Duktig..

Idag har varit en gansak bra dag, eller de har varit ganska mycket krångel med diverse grejer på jobbet. Men de har endå varit bra. De har löst sig liksom. De jobbigaste var dock att jag inte får ledigt från luch på fredag, jobbarkompisen skulle visst vara ledig hela dagen, vilket var bestämmt sedan länge. Då passar de inte alls bra om jag förvinner också. Jävla skit :( Hade ju hoppats på o öppna första ölen vid 15 tiden med bladh. 

Nu känner jag att jag har varit hemskt duktig dom senaste dagarna. Har promenerat 3 ggr denna vecka á 1h. Har sprungit 1 gång. Ja, jag har sprungit... har jag nog inte gjort på ett år säkert! Sen har jag varit på gymmet 2 dagar. Synd bara att den där nedrans handleden inte vill samma sak som jag. Köpte dock ett par handleds stöttor eller vad man ska kalla de. Man lindar de iaf runt handleden och de blir mycket stabilare. Hjälpte lite iaf, men de gör fortfarande ont. Oflyt. De är bara o köra på. "Pain hurts" :P hm..

Ja i helgen smäller de rejält. Längtar som tusan. Kommer bli suuuper skoj.

De har tänkts väldigt mycket på dig idag.

Fan de är alldeles för lite helger på ett år, eller man är iaf ledig alldeles för lite. Kommer ju inte hinna med allt jag vill. Är helt uppbokad... typiskt. Tur att man lever ett par år till iaf. Men man vill ju göra ALLT nu :P

Kommentarer
Postat av: skoghall

fan jag vill också knäppa bärs vid 15.00 tiden! får göra det också =) men du får rejsa för allt du äger så du kommer så tidigt du kan! grilla och bärsa blir livet!!! hång-öl

2007-05-23 @ 21:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback