.Galet

Det är helt otroligt vad veckorna går fort. Imorgon är det redan fredag, helgen rinner ju iväg som jag vet inte vad sen är det måndag igen. Vad gör man av livet liksom? Jag gör iaf knappt nått vettigt alls. Kanske kommer... får hoppas de iaf.

Idag ringde nån jag inte har pratat med på ett tag. Vet inte men de känns alltid bra att prata med dig.. även fast jag.......eller? har ju intalat mig själv 100 ggr att, nej.

Jag blir galen på att inte vara 20år. Helt mongo vad mycket grejer man inte får göra förens man är 20år. Har haft massa problem med att inte ha varit 20år. Det är enda nackdelen med att man började skolan när man var 5år, nästan iaf. Nu skulle jag skaffa ett nytt kontokort, men nej nej. "Grundkrav för att få söka: MInimiålder 20år"
Lika var de när man skulle låna, "du måste vara 20år" Lika var de på arbetsförmedligen förut när jag skulle ta C-kort "Nej då måste man vara 20". Om jag hade varit 20 hade även AMS betalat massa av lönen, men nej nej... jag fick ha praktik och tjäna knappt nånting bara för att jag är myndig... men inte 20! suck. Systemet? krogen? Ja de finns hur många exempel som helst. Vafan är man myndig så är man? är ju helt mongo!

Kom precis fram till att jag nästan alltid är nagativ i bloggen, iaf känns de så :)

Kan skriva en sista posetiv grej, hm... Hehe. Imorrn ska jag nog på Streetrace, woho!
Förresten 25 börjar närma sig också, de kommer bli så himmla roligt! Träffa allt gammalt folk. Längtar!

ägg som adam hade sagt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är verkligen inte lätt o inte ha åldern inne duu ! ;P

Postat av: Kur

Verkligen inte, De vet väl du om nån! ;)

2007-05-12 @ 01:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback