Jävelskap

Ja då va man nyligen hemkommen från Stockholm. Tar de från början.
I går vid 11 tiden åkte jag från jobbet mot Stockholm, skulle vara ute i god tid ifall de skulle köras fel och grejer. Ja de var nog bra tur att jag åkte i god tid. Slog in gatuadressen på navigatorn i bilen och for iväg. När jag kom in i Stockholm började jag svänga in på alla möjliga avfarter och smågränder. Helt plötsligt var jag mitt inne i stan, fast jag egentligen skulle till sundbyberg?! De måste ha funnits 2 vägar med samma namn? Helt fel, helt panik åkte jag runt mitt inne bland gränder, mongo parkerade bilar, vägarbeten, FOLK, lastbilar som var alldeles för stora för att egentligen åka där och ja... Ni kan ju tänka er själv. Jag hade inte den blekaste vart jag var? Snurrade runt i typ 1 timme fram och tillbaka ut på e4an och grejer. När de bara var 15 minuter kvar till utbildningen började ringde jag chefen. Han guidade mig rätt ganska snabbt som tur va, kom ca 10 min sen. Fy fan vad jag hatar stockholm!
Första dagens utbildning var klar, och vi drog till hotellet. Skulle egentligen ut o käka o dricka öl med dom andra bärgarnissarna, men åkte och plockade upp adam istället sen åkte vi ut till han på värmdö. Var ut och åkte lite båt i skärgården.  De var trevligt. Klockan började bli mycket och de vart dags för mig att åka hem, hur fan jag nu skulle hitta till hotellet? Ja efter ha varit i södertjälje en snabbis (:P) så kom jag tillsut till rätta på hotellet. nog om de :)

Idag var de mer utbildning. Sen åkte jag hem. Nu hittade jag iaf hem, tro de eller ej. Imorrn ska jag jobba lite på förmiddagen, sen blir de stockholm igen. Ska på en mässa en snabbis, har dock med mig pekka som hittar, verkligen tur! :) Efter mässan drar jag till malma och tillbringar helgen i sutarens tecken. Hoppas man nyper nån fining.

Jävlar va onyttig jag har varit den senaste veckan då, cola, choklad, ätit snabbmat och ute flera ggr senaste dagarna, känns inte alls bra! :/

Förresten, sa jag att jag hatar stockholm?

Du. Tråkig.

De kommer bli SÅ skoj.

öhm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback