Senil?

Ja jag tror jag börjar bli senil. Är sjukt glömskt. Har gått ner 2 ggr nu och inte fått med mig de jag skulle ha med upp, utan har tagit med nått annat. haha. Nästan så man blir rädd!

Idag var jag på gymmet, de var inte en dag för sent.. eller så var det de :P Det bästa av allt, handleden fungerade typ, kännde de väldigt väldigt lite vilket är hemskt possetivt. Blir o dra ner imorrn igen, fast o köra bröst, då belastas inte hanleden på samma sätt som idag när jag körde biceps så de ska nog gå bra! woho!

Jäklar vad jag är blå på benet, typ årets största lårkaka fast på vaden + några stora till. De värsta är att jag inte har den beklaste av hur dem har kommit till. Haha :P

Jaha och då var denna helg över. Dom går fort även fast man inte gör nånting typ. Nästa vecka lär ju gå skitfort också.
Jobba måndag, tisdag. Utbildning i Stockholm Onsdag, Torsdag. Mässa fredag sen drar jag direkt till Malmasjön med Jere och Johnny. Soft värre. Ska umgås lite med adam också när jag är i the big city. Kanske hälsa på han på värmdö? Blir nog en skoj vecka endå.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback