sick

Ja sjukaste drömmarna nu 2 nätter i rad. Måste påpeka att jag vaknat och fortfarande trott på de jag drömt typ, om ni förstår. Kommer dock inte ihåg helheten av drömmarna och orkar inte skriva allt.
Men iaf, igår drömmde jag om jättestora knott, som verkligen va stora. Dom bet mig i ansiktet och huvudet, de gjorde typ jätteont. Jag vaknar helt yr och tror att dom är i mitt rum eller nått. så jag drar över täcket över huvudet och kryper ihopp under täcket och hoppas på att jag inte ska bli biten mer. Vaknar senare över att jag har täcket över huvudet och är helt svettig och  funderar på vad fan jag sysslade med :P
Inatt minns jag inte riktigt varför, men jag behövde iaf flytta alla grejer jag hade bredvid sängen för de skulle hända nått där så grejerna skulle bli förstörda eller skitiga. Så jag vaknar/halvsover/gör de i sömnen. Alltså flyttare grejer, Jag flyttade dock bara kläder och en väska, stolen fick visst stå kvar. Imorrse vakna tänkte jag, Varafan? haha
Ja de är nästan så man blir rädd!

Annars då, jodå.. jag är typ jättetrött. Troligen bara för att man missade x antal timmar i helgen, vilket är svårt o ta igen i veckan. Har tränat 3 gånger också och i morgon åker jag ner igen. wee hoppas de kommer bli skoj.. men de är jag typ säker på att de kommer bli, typ super skoj. Ledig på fredag liksom, hur gött är inte de? as länge sen jag var ledig sist.

De kommer säker bli rätt tungt endå.. sorgligt. De visar sig...

dum kalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback