Skoj?!

Ännu en helg i värmland avklarad!

De hela började med att jag for mot örebro där adam och jag skulle shoppa lite på popuptackel. Stefan va förövrig också där man försvann rätt snabbt. Efter shopingrundan klämdes de en kebabrulle ute på parkeringen sen raca vi vidare mot KD. Väl framme åkte jag till Bladh en sväng. Jonas, skoghall, bladhs bror, mossing, stefan, jonatan, rickard, johnny och bladh var där. Jag och johnny hoppade in i min bil, stefan och jonatan in i stefans bil och for mot forshaga där vi skulle förfesta. Påvägen hände nått som va mindre roligt dock. De gick rätt fort på sinna ställen. När vi kom in i Forshaga låg stefan bakom mig och bakom honnom hade han en polisbil, vilket han inte såg. Helt plötsligt åkte stefan om mig, Polisen kom och vill om mig, sen kör stefan halvt om i en korsning, vilket polisen inte tyckte om. På med blåljus och stoppa han. Men de skuma var att dom sa att han hade åkt för fort bora i skåre? Hemskt oroligt att han skulle bli av med körkortet men han fick "bara" en saftig böter. Skönt!
I forshaga träffade man massa roligt folk som man inte träffat på hur länge som helst. Super skoj! Sen drog vi in mot nöjes. Där va de sjuukt. Så jäkla roligt o träffa allt gammal folk. Svårt o beskriva. Och så dom där minnesluckorna!? de är helt sjukt. Kvällen avslutades i forshaga där vi skulle på feting efterfest, vilket slutade att vi sommnade hemma hos emelie. typiskt.

Dagen där på vaknas de upp och vi öppna dagen med en deg. Jag började dricka lite öl också, känndes lika bra. Sen försvann alla och jag och emelie var kvar och sov några timmar, välbehövligt! Sen var jag och johnny en sväng till sörtjän. Efter de va de rejält tankande uppe hos nyman och lisa. Trevligt o sitta där snacka skit. Sen vidare in mot Campus i karlstad, där va de sjukt mycket folk och alla var sjukt fulla :) Vi var inte där direkt länge innna vi hoppade på bussen mot nöjes. Minnesluckor. Jag och Johnny sprang iväg en sväng till burger king och käkade. Sen tillbaka till nöjes. Sen stängde dom. Korv utanför. Sen blev de som de blev. Bortamatch, 24 taggare :P haha..


Idag hämtade elias mig och vi drog vidare och plockade upp bladh och mossing. Så åkte vi iväg till bergvik och käkade. Halvgott bara. Efter maten skjutsade vi tillbaka mossing och bladh och drog vidare mot karlstads flygfält och kollade på lite streetrace. Soft värre.

Nu är man iaf hemskt trött, blir nog o gå o lägga mig typ nu. Tidigt värre.

Över änd ut.

Kommentarer
Postat av: skoghall

hahahaha!

2007-05-27 @ 22:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback