Typ

Ja då var mästare kursu hemma igen. Mästare på att köra fel i stockholm iaf.
Åkte dit med cheeefen och en jobbar kompis i fredags. Skulle på konferas, mässa och tydligen middag också. Mässan va skoj. Middagen var oväntad så jag kom iväg hemskt sent därifrån. Jag skulle ju iväg och fiska i Malma. Ännu senare blev jag när jag körde fel. TOTALT. Hamnade mitt inne i stan, igen. Haha fattar inte hur fan de gick till. Jag kom iaf fram till malma tillslut där Johnny, jere och minken väntade. De hade kommit upp 2 fisk. Igår kväll plockade även jag 3 fisk. Fick felst. Nytt PB x3, wee :) Suttere på 3050. gött de.. och större ska de blir!
Grymt cool sjö dedär, sprang runt hjortar och älgar och skrek i buskarna bakom mig. Massa skumma fåglar och värsta coola miljön. Dit ska jag igen!

Öj imorrn ska man jobba igen, känner att jag kommer vara väldigt trött. Känner mig inte så motiverad till en måndag :S Hade tänkte en morgon promenad före jobbet också. Eller så kommer jag vara så trött så de blir snoozen istället :/
Snart är det den 25 också, längtar verkligen. Lär bli skoj till tusen. Träffa allt gammalt folk! yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback