Wooho..

Ännu en måndag avklarad, denna vecka kommer antagligen gå lika fort som vanligt, så snart är de helg. Men de gör inte mig nått... tvärtt om :) Idag har jag iaf varit värsta seriös. Drog till gymmet när jag kom hem från jobbet, körde ett rätt lätt pass bröst. Lätt var de eftersom jag inte orkar nånting. Bröst tappar man så jävla mycket direkt man inte träna, vilket jag har gjort :S När jag kom hem sen var jag ut och sprang, de lär ju inte ha hänt på säkert ett år. De känndes jäklart bra endå, jag är förvånad. Jag har fått värsta motivationen igen. Härligt!

Sitter här och är 1 mm från och beställa en ny kamera, de vore så jäkla skoj. Jag kommer snart förköpa mig på grejer o gå i konkurrs eller nått. De känns nästan så iaf. Men vill så gärna ha den rackarn. Lär bli den innan jag går o lägger mig om jag känner mig rätt :) Niiice. Canon EOS 400D, de är grejen de :)

Annars då?... nja händer inte möe.

Kommentarer
Postat av: skoghall

ta de på kredit och kom på att du inte kan betala =P blev de en kamera nu då?

Postat av: sara

kommer du hit i heljen?:)

2007-05-23 @ 10:55:43
URL: http://halvborta.blogg.se
Postat av: k

Sara, sara, sara... vad tror du om mig igentligen? KLART JAG KOMMER :D

2007-05-23 @ 16:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback