gaaaaaah

Galet vad de är mycket grejer som snurrar i mitt huvud nu. De händer massor i mitt liv känns de som. CE kort, teorin. MÅSTE KLARA. Sen skall de börjas köras, körskola. Har värsta pressen på mig känns de som. Måste klara, o de snart! Sen är de ADR kurs om 2 helger + en helg till (Så man får köra farligt gods). Hälsotest på Tisdag. Måndagen den 19e börjar deltidsbrandman utbildningen i 2 veckor. Sammtidigt snurrar de jobb i huvudet. Karlstad. Lägenhet, flytt? Jour? Jobb igen? Pengar? BIL?!? Helger? Tjej? gaaaaah
Samtidigt hur de ska bli sen. Ångest. Vad ska dom säga? Hur ska jag säga? när ska jag säga? Hur kommer de bli liksom? shit.... De är säkert nått mer också

Känns bara som om de är för mycket igentligen.
Nejfan de är lika bra och ta saker som dom kommer och inte oroa sig för mycket. Kan man säga iaf. hmmmmmmmmmmm

Hoppas de blir najs nästa helg iaf.
Skoghall du o jag ska iaf bowla o dricka nån öl, eller hur? :P


Kommentarer
Postat av: michel/skoghall

de blir! vi lär ha endel och snacka skit om i nån timme också låter dom som!

Postat av: michel/skoghall

låter det sen skulle jag ha skrivit... men jag ville inte göra det förut tydligen..

2007-11-11 @ 20:13:02
Postat av: Emelie

Du får ta en dag itaget och prioritera , även fast de är svårt. Men du kommer fixa dethär Kurre :) De vet jag!

2007-11-11 @ 23:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback