Happy moment.

Ja idag är de ett litet happy moment. typ:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Om ni undrar så är de så att jag klarade CE teorin idag. SÅ JÄVLA SKÖNT! Vilken lättnade de var o se den gröna texten "godkänd". Klarade mig till och med med god marginal, typ 5 poäng över gränsen. Känns nästan som om jag har klarat hela kortet. Hehe. Ska köras några lektioner snart, sen nötas privat. Sen köras upp. Förhoppningsvis ska kortet vara klart om inte allt för lång tid! NAJS

Var på hälsokoll idag också. Kollade arbets-EKG, syn, hörsel, drogprov, socker och lite annat småkraffs. De är bara o inse att jag är frisk som en nötkäna, eller nått :P Hade väldigt bra hörsel. Roligt o höra när läkarna säger att man har bra kondition också. Tog ett jäkla tag innan jag kom upp i 180 i puls som man ska när man kollar EKG. :) Så på måndag börjar jag bli en fireman! ;)

Tittade förbi kupolen en sväng när jag åkte hem från falun. Titta på telefoner och jackor. Hittade eventuellet grejer jag ville ha. Men bara eventuellt som vanligt. Man är så kräsen. Fattig kommer man bli iaf :S

TREVLIGT!  :)  YES YES YES!

Najs, veryyyyy naaajs!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis Grattis :)

2007-11-16 @ 14:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback