Otydliga grejer?

Haha, igår när jag körde lite lastbil åkte jag förbi ett par ungar som såg lite suspekta ut, dom stod där på trottoaren och väntade. När jag var jämnsides drar dom fram snöbollarna och kastar på lastbilen. Shit vilken glädje de spreds innom mig. Fick än o tänka tillbaka liksom. Lite senare såg jag mera ungar,  dom stod och försökte fånga snöflingor i munne.

I mogron skall jag till brandstationen i Avesta på 2 timmars test, typ kondition o stryka osv. Om de går bra så ska jag på läkar undersökning nästa vecka. Om de också går bra så kommer Kursu att börja en brandmanutbildning. Han ska alltså bli utbildad deltidsbrandman med lite tur. Shiit va frän :D PÄMP!

Snacka om otur att dom sökte folk till de jobbet just nu, hade passat mig perfekt om ett par månader!

Ooops, skrev nått jag bara tänkte förut. Men men. De togs nog bara positivt endå :) Naaaaajs

Helgen.. hade varit najs om, men nu blir de.... men nästa då?

De vore nått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback