Time will show

Rajtantajtan in värmeland i helgen. I fredags var de fest hemma hos shussleder, jocke och viktor. Najsnajs! Fast jag somnade en stund, typiskt. Men man är ju trött efter en veckas arbete! Najs avslut

Vid tiotiden på lördagen var de flytt som gällde. Bladh skulle flytta till en ny lägenhet. Jag och Nyman hjälpte till. Som tur är har bladh så mycket grejer eftersom han bara har bott i en liten etta. Efter flyttandet drog vi en pizza och sen drog jag och nyman in till Mitt i city o tänkte kika efter lite kläder. Som vanligt gick de åt skogen. Eller nyman hittade en riktigt najs shorta iaf. Senare fram emot kvällningen satt vi i bladhs nya lägenhet och softade. Kom lite mer folk och en rejäl förfest var ett faktum. Jäkligt trevlig.
Nöjes var nästa grej. Vet inte vad som hände. Men illa var de. Jobbigaste var att jackan hänger kvar där! :S
Sen blev de som de blev ;P

Jag har träningsverk i magen! haha.

Myyyys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback