wtf

Tjo!
Var ett tag sen man skrev nått, är den vanliga kursu, som tänker. Ja idag ska jag skriva blogg, men så orkar man inte. Orkar ofta inte göra de jag har planerat eller tänkt att, fan dedär ska jag göra..

Har hänt en del under senaste tiden. Varit runt lite överallt på diverse grejer. Senast i raden var det rajtantajtan hemma hos jonatan och hans kungliga bar (en sån vill jag också ha när jag blir stor!). Va jäkligt trevligt och roligt trotts en del missöden,. But but, som vi brukar säga. skoj helg!

Som vanligt jobbar och sliter jag.. men de är najs. Från och med nästa månad träder min löneökning ikraft, vilket känns väldigt bra! hell yeah.

Tränar gör jag också, en hel del känns de som. Försöker gymma minst 4 ggr i veckan + att de har blivit nått pass på cykeln och nån promenad. Men vad gör de när man fläskar i sig massa mat och godis hela tiden, typiskt :)

Pluggar försöker jag också göra, håller på och tar CE kort för dom som inte visste. Vilket är rätt svårt och drygt. Kuggade första teoriprovet vilket var väldigt väntat. Hade riktigt dålig koll och hade inte hunnit plugga alls mycket. Nytt försök är inbokat! Jobbiga är att jag har värsta press på mig att ta de, vilket känns lite jobbigt :(

När man klättrtat på alla väggar, och ramlat ner. Vad ska man göra då? Kräla på govlet? hmm

hajtänder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback