Jag kan fan aldrig komma på en bra rubrik?!

Då var den årliga kickoffen med jobbet avklarad. De hela började med ett möte uppe på jobbet i fredags vid 17 tiden. Eftersom man inte bara ska leka när man har kickoff. Sen drog vi vidare till Högbyn, strax utan för Fagersta. Där va de gocart som gällde, o jäklar vad roligt de är. Kom iaf till A-final och spöade samme, så jag är nöjd. I A-finalen började de regna också, shiiit va halt de blev... tror jag snurrade 3-4 ggr, men var ju inte ensam om o snurra om man säger så. Efter Prisutdelningen var det dags för mini fyrhjuling. Lagtävling.... typ staffet. "chafförerna" mot "inne temet" Jag ingick i inneteamet eftersom jag är mer på jobbet än ute i lastbil. hur som helst vann vårat lag... var fan jävlig skoj.

Sen var det dags för mat och alkohol. Jäkligt god mat och jäklar vad trevligt de var. Mycket skrattande. Drog i oss lite öl och wirre sen var de dags för badtunna. naaajs är rätt ord. Sen fick vi för oss att vi skulle gå in i bastun också. Mycket öl och mycket värme. Sen va de slut. Jäkligt lyckad kickoff, rolig som tusan. Nästan gång är de prat om antingen paintboll eller folkrace :)

Igår var de rätt lungt, brorsan och hans tjej var här och käkade kräftor o grejer. Sen blev de lite film typ.

Nästa helg blir de dock rock n roll för fulla slantar, eller nått. Fyller ju faktiskt 20 på Trosdag! wooho. Ska bli sååå skönt. Åker nog ner till Karlstad på torsdag efter jobbet. Kanske blir lite öl då? Sen på fredag har föredetta skolan annordnat ett 10 års jubileum, så då är alla gammla elever bjudna. Pratades om att de var 140 anmälda. De kan nog bli jäkligt trevligt! På lördag blir de nog bara party, med gänget. Troligen lite halvlungt för mig för jag måste åka hem halvtidigt på söndag. Kommer ju massa folk hit o ska fira mig så då är de ju en fördel om jag är hemma. Yes yes yes.

Min datorjävel strular också, hänger sig o håller på. Jobbigt värre.

Lär lägga in ett dagens filmtips också, The Bourne Ultimatum. Ja den var fan riktigt bra!

Ny arbetsvecka imorrn, lär bli en dryg jävel eftersom jag ska köra maten... de är nog de enda jag tycker är riktigt tråkigt på jobbet. Men men, är bara 4 dagar. Är ju ledig på fredag!

Kommentarer
Postat av: michel/skoghall

fin du! ditt filmtips suger dock =) puss

2007-09-23 @ 23:30:47
Postat av: Kursu

Du är ju gej ju, den va ju skitbra! :) pöss

2007-09-24 @ 19:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback