Njet.



Sitter här o har konstaterat att alla är galna i Facebook. 10 av 12 mail om dagen är om facebook typ. De snackas om de på radion, de skrivs om de i tidigningen. Ja de är verkligen inne just nu. Men visst, jag använder de ju själv... tycker de är helt ok endå.

Sitter här med träningsverk också, rackarns marklyft.. det tar knäckten på en, alldra helst om man inte har kört de på 2-3 veckor. Stel som en pinne och väldans träningsverk. Men de känns rätt gött faktiskt! :)

Idag kom brev från länsstyrelsens trafikavdelning i västerås. De innebär att jag får övningsköra Lastbil MED SLÄP. Yäj. Imorrn ska eventuellt jag och chefen åka till stockholm och hämta ett släp vi har köpt och de värsta är, att jag kanske kommer få köra skiten. Haha, Kärigt om första övningskörningen blir i big town Stockholm, hatar ju o köra bil där?!

På tal om bil, nu är de fan inte långt kvar till bilen ska ställas av... jäklar vad trist. :(

Arenakungen, här har du! höhö....
Nu va jag lite taskig ;)

Pöss

Kommentarer
Postat av: michel/skoghall

ställa av bilen? va händer?

2007-09-18 @ 00:06:16
Postat av: Jonas

Öjjj du inge mobbing nu va;)

2007-09-20 @ 14:37:21
Postat av: michel

arenakungen borde uppdatera lite!

2007-09-21 @ 00:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback