Apan hette peter

Igår började jag med att träna direkt på morgonen, vilket gick helt åt skogen. Gick så tungt och jag orkade ingenting. När jag kommit hem ringde dom från jobbet och frågade om jag kunde börja tidigare och fixa en grej. Jag åkte dit och de började strula så jag han inte göra de. Sen forsatte dagen med strul, strul och strul. Allt gick verkligen åt skogen. Skit.

Idag har jag också tränat, och börjat tidigare på jobbet eftersom de skulle fixas med en annan grej + plus den grejen jag inte han igår. Ja, han jag den idag då. Nej! otur, får ta de imorrn. Sen flöt alltid på bra. Blev klar i god tid och tänkte, idag kommer jag hem tidigt. Men då börjades de. Då hade jag tydligen tagit fel grej och lastat längst in på bilen. Då var de bara av med släpet som hade krånglat som fan när jag skulle ha på de och visst fan skulle de krångla när jag skulle ha av de. Inte så lite heller. Blev riktigt less. Sen var de bara backa till och töma bilen, suck. Jaja jag kom iväg tillslut. Men var ganska irriterad resan ner.

De är fortfarande rikgit najs med eftermiddag. De känns som om man har 100 ggr så mycket tid över än när man jobbar 7-4. Hinner träna o göra ärenden osv på förmiddagen och bara gör ingenting på kvällen. Najs :)

Imorrn kommer Hanna också, underbart. Längtar efter henne mkt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback