Solen skiner och träden svajjar.

Igår började dagen med den efterlängtade lönespecifikationen. Men till min förvåning, besvikelse, panik och frustration så var den helt fel. Jag har som vanligt suttit hemma och räknat innan så man vet ungifär vad man kommer få. Iof såg jag ju direkt att de var totalt fel. Så jag gick störde mig på de hela dagen, tänkte att jag inte har nå pengar osv. När jag kom hem räkade jag efter vad jag skulle ha sen i morse när jag kom till jobbet tog jag upp de direkt med Maj. Hon hade bara räkat fel på 72 timmar!! Hur man nu kan lyckas med de? Jaja, jag får iaf dom penagarna på måndag! Men endå...
Resten av dagen var jobbigig. De var hur mkt gods som helst och jag stressade ihjäl mig, som vanligt när de blir lite stressigt. Överstressar som vanligt vilket leder till att man blir mongo.
Träna gjorde jag igår också.

Idag började jag med att fixa de där med lönen. Sen, klantig som man kan vara ibland så lyckades jag klämma fingret och fy satan i helvete vad ont de gjorde. brrr.. trodde nästan jag skulle få blånagel men klarar mig! Sen senare på dagen slog jag i huvudet ganska hårt. Ont gjorde de. hm, så mycket mer spännande har de inte hänt. Men då är allt som vanligt då :(
Tränat har jag gjort idag också.

Härligt väder är de iaf, behöver typ shorts...

Hm, hörde om en grej på radion. Jag var inte ensam. typ..

Man kanske skulle bli ett pshyko?

Give up your smack....

Nu ska jag snart iväg på jobbmöte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback