ASDF

Idag är de Alla Hjärtansdag, hm.. ja men vad ska man säga, känns knappt nått speciellt, har de aldrig gjort. Hade varit en annan sak om man hade fått varit med sin underbara flickvän, men icke. Vi får ta och mysa lite extra i helgen istället. För i helgen kommer värmlandstösen hit ;) Ska bli väldans roligt!

Igår var de förresten en stor dag. Eller stor och stor, de var iaf en lite viktig dag. Jag hade uppkörning på CE-kortet och YES, jag klarade de!! Sån kännsla, sån lättnad, sån.. jag vet inte vad. De var iaf hur skönt som helst! äntligen. Körde som en gud, han hade iaf ingenting att klaga på!? :) Gjorde en tabbe på tillkopplingen av släpet, och virrade runt lite på säkerhetskontrollen, men annars gick de kanon! Så idag körde jag ner till Eskilstuna själv! Manligt?! :)

I Tisdags tog jag en spruta också, i armen. Hepatit B var de nog, typ för Gulsot o grejer kanske? hm. Var iaf via räddningsverket jag tog de, så man inte får massa dumma sjukdomar o grejer på olycksplatser.

Annars? Ryggverken har gått över, som tur är, för ett tag hade jag riktigt ont. De känndes inte alls bra. Undra vad de var? Hade ju jätteont i våras också. Då var jag hemma från jobbet 2 veckor liksom. Ja och eftersom ryggvärken har gått över så har jag varit och tränat. Igår och idag, gick riktigt bra igår även fast man har haft uppehåll. Idag gick de sämre, men de gör de alltid när man kör bröst :/ De var iaf riktigt skönt o få ta i lite och bli svettig.

Nu vill jag ha helg, umgås med Hanna! Saknar henne!

De gick ju fint, hoppas hon blev glad..


:(

Kommentarer
Postat av: Hanna

Blev jätte glad! Dagen kunde inte ha slutat på nått bättre sätt med de här förutsättningarna!
Du är så underbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback