Grrr!

Ja då kom man nyss hem från jobbet. Blev en sväng ner till Eskilstuna när jag egentligen hade slutat. Jaja, övertid ger pengar. Planen var att jag skulle vara ledig imorrn och åka ner till Hanna redan ikväll. Men icke, fick inte ledigt. Eller jag fick egentligen ledigt av chefen. Men då var jobbarkompisen tvungen att köra "en heldag" som vi kallar de. Men de ville han inte så de sket sig. Blev så jäkla less och på dåligt humör. Så imorrn får man åka och komma fram lite halvsent istället! åh. Ville så gärna idag!
Och idag åkte jag med en jobbarkompis hem ifrån etuna och shit vad jag blev sur på han. Asså han är så jävla jobbig så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Seg som en åsna. Pratar så jävla mycket om hur mycket gods han hade, hur han stuvade, osv osv osv......... En hel hög med onödig information, som vanligt. De är svårt o förklara. Men han är verkligen jobbig. En riktigt nörd! åh. Sen sitter han o gnäller hela vägen hem. Sa åt han o ta upp problemet med chefen o inte med mig. Var nära på o bli arg på han. Suck! Förstår inte att alla ska springa o gnälla till typ mig hela tiden. Fan ta upp problemen med chefen istället, så kanske de blir bättre liksom?!? suck.

Kom fram till att från Onsdag till Onsdag förra veckan tills nu tränade jag 7 ggr på gymmet. Känns bra. Känns som om jag har börjat kommit igång på allvar nu, igen. Men som vanligt blir man förkyld. Har ont i halsen, nacken och snorig. Undra vem som har smittat mig?!? ;) men var ska man säga, jag lider inte endå :P

Ryggen fungerar förresten fortfarande inte som den ska. Nu har jag ont i vänster sida typ och är lite stel i övriga ryggen. Dumma rygg :(

Nu har de löst sig med brandjouren över påsk så jag och Hanna kanske kan åka upp till stugan vid påsk. Vore sååååå trevligt. Längtar verkligen! Som jag saknar de stället :(

Ge mig imorgon kväll nu!

Tänk inte på de!

Typ...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Inte länge kvar nu älskling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback