Hej

I lördags hämtade jag Hanna på tågstationen i Västanfors, så underbart o få puss o krama henne igen :) Resten av dagen blev de ganska mycket slappande på. Låg o myste o greja mycket. Lagade lite mat osv. Vi var iof iväg och tränade en sväng. Gick till gymmet, körde lite ben och armar och gick tillbaka. Hanna vara faktiskt ganska duktig, var väl viljan som svek lite men ;)

Söndagen blev de också mest bara massa slappande, tiden gick jättefort och plötslig var de kväll och sovdags. En promenad han vi förresten med. 1 timme var vi nog ute o gick. Sen var de bara upp tidigt imorrse och skjutsa iväg henne till station. Inte alls roligt :( Men men. Livet är hårt.

Nej nu ska jag iväg och träna. Har kommit in ett litet flow nu känner jag. Blev ju faktiskt 4 vändor förra veckan. Hoppas man orkar hålla i de ett tag nu då. Men man blir väl sjuk eller nått som vanligt!

Jag vill, jag vill, jag vill! :(

Längtar, längtar, längtar efter min underbara Hanna! Puss på dig älskling!

-------------------------------------

Amenvafaaaaaaan :( x 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback