Ja vad ska man säga

Inte gick de att man var ledig denna Fredag heller, jävla skit. Varför måste jag jobba hela tiden för. Har inte varit ledig sen i sommras typ? Får jobba massa sena Fredagar nu också, jobbigt värre. Hade ju verkligen behövt vara ledig denna Fredag så jag o Hanna hade kunnat umgåts lite + att vi måste fixa maskerad grejer. De får lösa sig endå. De jobbigaste är att jag kommer ner mellan 8 och 9 på Fredag. Drygt. Kommer ju ha 0 Party mode. Adams Linda fyller förresten 20 och ska ha maskerad!

Idag har jag tränat för första gången på 7 dagar eftersom jag har varit sjuk och grejer. De är som vanligt när man lyckas komma igång och komma in i ett "flow". Men de är väl bara o bita ihop o köra igen. Så typiskt, när jag kom ner till gymmet och skulle värma upp small de till i sidan av ryggen. Jag hade inte äns hunnit lyfta nån vikt än?! Gjorde iaf ganska ont resten av passat, så de blev inget långvarit pass och inte så jätte hårt heller för den delen. Dumma rygg :(

Chefen kom förbi på gymmet också, han berättade att han och jag ska göra ett test på brandstation imorrn. Dedär när man går på ett löpband med vikter, tuber och kläder. Spännande o se hur de går, känns som om man inte har rört sig på allt för länge. När de gäller kondis. De löser sig nog. Efter de har jag varmövning. Alltså rökdykning. Var ju ett tag sen man gjorde de senast också, kommer ju knappt ihåg hur man gör. Eller jo, men endå :)

Nästa vecka kommer Hanna hit och är här hela veckan, hon ska ha praktik på Intersport. Myyys :)

Över och under


Kommentarer
Postat av: michel

det suger att inte få ledigt när man verkligen vill, du får se till att komma i party-mode iaf =) euroshopper är ett grymt bra klädmärke =P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback