Jönköping?

öhm, idag har jag nog inte så mycket att skriva faktistk.

Hm, igår var de söndag. Gick o lag mig jättetidigt, typ före 21. Men då ringde Hanna, de var iof väntat och väldigt välkommen. De är roligt o prata med henne. Jönköping? ;) Istället för o somna vid nio var klockan nog mer halv ett :) Var faktiskt inte så trött i morse. Inte nu heller för den delen... som tur var. De tar väl ut sig senare i veckan. Eller lite trött börjar jag bli nu.
Jobbat har jag gjort. Körde en kollegas bil eftersom han var ledig. Mycket skit var de också, han inte ta någon lunch så jag var lite smått hungrig när jag kom hem. Efter jobbet, precis när jag skulle iväg och träna blev de bärgning. De var hemskt länge sen nu. En volvo som krånglade lite bra. Efter de drog jag till gymmet, gick faktiskt helt ok. Men känns endå inte som om jag riktigt har kommit igång än. Känns som om de är lite för lite träning liksom. Men de känns helt klart som om de är på rätt väg nu!

Jag är så hemskt sugen på att flytta just nu. Ni anar inte! typiskt. Måste klara de där jäävla CE-koretet snart. Var ett segdraget projekt. Sen kanske de är dags o börja leta jobb o lägenhet? vore så najs! De spörs.

Jag vill ha helg nu, känns som om de var alldeles för länge sen jag fick träffa Hanna, ändå är de bara en vecka sen. Hoppas verkligen veckan går fort nu. Vill pussas o kramas med den där underbara flickan som gör mig glad! <3

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Min sista tävling pågår nu :D Det enda man behöver göra för att vara med är att skriva en kommentar!!!

Postat av: Hanna

Hehe, ödet de där med Jönköping :D Vi är som gjorda för varandra!

2008-02-05 @ 10:59:51
URL: http://hannahkansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback