naP reteP

Ännu en helg avklarad. Efter jobbet i fredags, typ vid sjutiden åkte jag hem och stressade massa så jag skulle komma iväg till Hanna, vid åtta tidan var jag på väg. De var sjukt jobbigt o köra, typ jätte tät dimma. Sen fick jag väja för ett rackarns rådjur. Hatar alla dessa djur efter vägarna. Kom iaf ner till underbaraste tjejen strax efter 22 tiden. Då var de mys som gällde fram tills vi somnade.

I lördags var de rally som var planen. Adam kom och hämtade upp oss och vi drog vidare mot Sunne, typ. De var i skogen där nånstans. Vi lyckades parkera typ brevid min jobbarkompis så vi träffade han en sväng. Sen gick vi ut mot sträckan. Massor med folk överallt och framförallt massor med fulla folk. Tillslut hittade vi en vettig plats. Där kom bilarna, shit. Vilka dårar. När man har sett de på tv har man alltid tänkt "fan hur dom kör" men fan i verkligheten såg de fan ännu värre ut. Ljudet var endå manligast.. så fränt :) Vi stod brevid ett gäng sjuka 08:or som hade några järn under västen. Skrattade så jag fick ont i magen, dom var väldigt underhållande.
När vi kom hem sen låg jag och Hanna och sov en stund, var helt slut båda två. De var riktigt skönt! Senare på kvällen styrdes lite öl drickande. Adam, Linda, Emelie, Hanna och jag. De skulle vara en lugn tillställning, men de slutade ju som de gjorde. Typ minnesluckor och årets bakfylla. Den hamnar nog på "Topp 5 bakfyllor". Lagom pinsamt när Hannas mormor var där o lagade med o grejer. Fick i mig typ 3 köttbullar och 1 potatis innan jag började rå svettas och känna att "jag måste kanske spy". Pinsamt, ja... Lämnade bordet och gick o la mig. Klarade mig från spyan. Hanna kom in med lite glass, vilken hjälte hon var :) Sov ett tag och sen vaknade jag med bara lite huvdverk och den värsta bakfyllan var borta. Senare blev de fika hos Skoghall, med Adam och Linda. Spelades även lite Yatzy, åts maxmat och tittades på tv. Sen var de bara hem och sova som gällde.
Åkte hem strax efter fyra i morse. Har varit förstört trött idag. Nickat många gånger när jag kört :o typiskt.

Jag är kär! Kär i en helt fantastisk tjej!

Kommentarer
Postat av: elinor

Tävling i min blogg! var gärna med:)

Postat av: Hanna

Ge oss helg igen nu!
Känns som en evighet sen vi sågs sist men det var bara igår!
Har blivit helt tokkär i dig Andreas!
Mängder med kyssar!

2008-02-12 @ 10:51:29
URL: http://hannahkansson.blogg.se
Postat av: michel

kursu är söt! grattis till CE!

2008-02-14 @ 10:38:42
URL: http://schlusser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback