Pain Hurts

Har gått och haft lite småont i ryggen ett tag, vet inte riktigt när de började eller varför de kom. Tänkte att de blir nog snart bättre. Känndes när man lyfte grejer, som jag har gjort ganska mycket under senaste tiden på jobbet. Idag gickde åt skogen. Körte en Lastmaskin och när de guppade flög en av gafflarna av. Typiskt. Jag sprang ut och tänkte fan va jobbigt. Vet ju att dom är rätt tung så när jag skulle försöka lyfta på den igen tänkte jag verkligen på att jag skulle lyfta med benen. Sagt och gjort. Smack sa de i ryggen. Brände till lite fint och ja, sen dess har jag haft jävla ont i ryggen. Kan knappt böja mig frammåt...kasst. Pappa smorde nyss in mig med en salva, de värmer skönt!

Ja träning blir de ingenting av heller, måndags var senast. Sen har de bara varit massa jobb. Blir nog runt 58-60 timmar den här veckan. alltså typ 18-20 timmar övertid. Är ganska mycket. Imorrn tänkte jag börja kl 06.00. Då drar jag till västerås, lastar, åker vidare mot arboga, lossar, åker till kolsva, lassar, åker till fagersta igen, lossar. Efter den körningen ska jag köra "system air körningen" Runt 13 ska jag vara i Skinskatteberg, lasta, sen åks de ner till eskilstuna, lossar, sen hem. Med lite tur jag hemma runt 7.
Sen är de bara sätta sig i gula faran och fara ner till värmland. Blir en hel del tid på väg imorrn. Hoppas inte jag blir sådär trött bara :o

Bror kom hem från thiland igår. Han kom hit och hälsade på med en smajl på läpparna. Han ställde en 50cl (50%) flaska på mitt bord som satt fast i en trägrej. Meningen är att man ska klura ut hur man får upp dendär grejen. Jag satt typ 15 minuter och påstod att de var helt omöjligt. Men de var de tydligen inte. De är en snöre med nå träbitar och lite kulor på. Svårt o förklara. Men fan, måste få upp den :) kul grej iaf.

I morgon åker jag till Hanna, så bli så himmla underbart. Äntligen får träffa henne igen. Som jag har längtat, saknat och önskat! weiie vad roligt de ska bli.
På lördag blir de nog Svenska rallyt, då hänger adam med också. 2 av mina jobbarkompisar är ute i skogen också. Ska nog försöka leta på dem också. Frän med rally :)

Jaha, över and ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback