puuuuuh...

Jaha då var ännu en helg slut, 5 dagar kvar till nästa... suck.

Helgen blev inte riktigt som planerat. Fredagen blev väl lite som planerat, var uppe på jobbet och städa bilen till ganska sent. Sen gjorde jag inte så mycket förutom att prata med Hanna tills jag sommnade. När vi lagt på somnade jag med kläderna på, datorn på och lampor på. Vaknade vid 06.15 och trodde jag hade glömt ställa klockan. Näe, jobbar på lördag?! hmm..

Lördagen spenderades med väldigt mycket bil, tanken var att jag skulle byta rutor, igen. Vilket jag gjorde. Grejen är att de tog typ hela dagen. Skruvarna blev runda o grejer. Fick hjälp av jobbarkompisen. Fick värma, vinkelslipa och tillslut borr ur skruvjävlarna. Men tillslut satt dom andra rutorna där iaf! :)
När jag kom hem sen blev de skoteråkning. Skojskoj. Massa snö på skogsvägarna men lite dåligt med snö när man ska ta sig dit. Fick iaf ta en lite premiärtur. 

Idag blev inte alls som jag hade tänkt mig. Chefen sa att jag kunde åka på sista dagen ADR-kurs som jag missade förut. Skulle vara i Gävle kl 08.00. Jobbigt tänkte jag. gick upp vid 5 tiden och kom iväg strax innan sex. Tänkte att de är lika bra att vara ute i god tid iaf de skulle snöa och vara dåligt väglag o grejer. De var tur de, eftersom jag virrade runt i gävle typ 30 minuter innna jag hittade stället vi skulle vara på. Efter 5 timmars babblande var de dags för prov. Trodde först de skulle gå åt skogen eftersom de var typ 2 månader sen jag hade dom andra två kursdagarna. Man har ju en tendens till att glöma grejer väldigt lätt. De slutade iaf med att jag fick 23 av 25 rätt. Ja vad ska man säga, nu får jag köra farligt gods :P Äntligen de överstökat!
Ja och nyss kom jag hem från en skotertur igen, på hemvägen hade de dock smält massa snö så nu går de inte o komma ut nå mer här hemmifrån. Ska man åka måste man ta den på släp, drygt :S

Träningen sket sig i helgen också. Har verkligen inte haft tid. De blev ju som sagt inte riktigt som de var tänkt!

Ja, så mycket mer o berätta tror jag inte att jag har.

Hanna, Hanna, Hanna... Kom hiiiiiiit :) Saknar ju min underbara flickvän!

Lite deppigt... :S

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul med körkortet :)

Postat av: K

Körkort och körkort. Ett bevis eller vad man ska säga ;) Men kul är de iaf! :)

2008-02-04 @ 21:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback