Vår?

Ja de känns nästan som om de är vår ute, iaf idag. Blå himmel och varmt ute. Var tvungen och ta av mig jackan och bara ha tröja på mig för de de blev för varmt. Doftade lite vårgrejer då och då också. Härligt :) Men ändå, de är ju fan bara februari?! helt sjukt. Har inte varit nå vinter alls att prata om. Inge skoj alls egentligen. Vill upp till stugan och riktig vinter nu! :(

I Fredags efter jobbet drog jag till Hanna, när jag kom fram var de mat framför TV:n och lets dance. Sen blev de typ inge mer den dagen. Gick o la oss i skaplig tid. Skönt! Underbart o få ligga o mysa med dig igen! :)

Lördagen sov vi halft bort, så skönt :) Men sen ringde dom från maxi och Hanna skulle iväg och jobba en sväng. Ingen var hemma så jag fick springa på stan o grejer. Var inte allt för roligt, men var ju inte så lång tid. När Hanna hade slutat bokade vi borde på en resturang. Vi drog hem en stund och plötslig var klockan halv 7 (vi hade bokat bort 7) och vi var inte i ordningjorda alls, typiskt. Fick stressa som tusan, men vi han dit till typ 10 över! De var trevligt där, och god mat. Efter de drog vi vidare på bio. Vi såg "Jumper". Jag tyckte den var väldigt bra iaf. Mysig kväll, helt klart. Sen var de bara hem och sova. Var jättetrötta båda två :)

På söndagen sov vi rätt länge också. När vi vaknade åkte vi till Bergvik och drog en Subway macka, gott! :) Sprang runt i lite butiker också, blev lite kläder på MQ. Sen skulle vi köpa fika och åka hem till Adam och Linda, vilket vi gjorde. De var trevligt!
Sen styrdes de en snabbvisit hemma hos Skohall och Jennie. Blev inte så långvariga där eftersom vi skulle hem till Bladh och kolla på film. Så söndags kvällen spenderades där. Fick ligga o mysa med Hanna så jag var nöjd! :)

Imorse åkte jag, tidigt. Gick rätt bra o köra. Har inte varit så jätte trött idag heller. Eller jo när jag kom hem, sov typ 3 timmar! :) Är endå helt trött nu!
Är så jobbigt o åka ifrån Hanna när man vet att man inte kommer få träffas på ett tag. Fast är ju iof inte så lång tid till nästa gång nu, förhoppningsvis. Men endå!

Saknar dig, tänker på dig. vill vara med dig.... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback