Aj

Idag gjorde jag och jobbarkompisen någonting som vi tyckte var ganska manligt och fränt. Vi brukar få för oss o köpa typ pizza o grejer på Fredagar. Så vi började snacka om de redan i onsdags, men kom fram till att "fan vi måste verkligen prova den pizzan, den är ju hur frän och manlig som helst" Pizzan vi pratade om är en Calzone med en inbakt hamburgetallrik ;P Vi orkade inte riktigt hålla oss till Fredag så vi beställde en varsin idag. Haha. Men det var lite av en flopp faktiskt. Var inte riktigt lika gigantisk som man hade tänkt sig. Men de värsta av allt var att de smakade skit. Pommesen var ju degiga som jag vet inte vad. alla blev en stor sörja och passade inte alls bra ihop. DEG DEG och DEGIT. Men de var iaf coolt! :)

Jag tänkte skriva de förut, men glömde borde de så jag skriver de nu. Jag har varit fast anställd i ett år, nu första januari. Shit... tiden går fort!

I morgon åker jag ner till underbara Karlstad, bästa staden. Ska bli skoj, kommer lite folk, blir lite öl. party osv.
Så blire ju självklart o träffa Hanna också! weeei, som jag har längtat... eller längtar! :) sååå härligt! =)=)=)

Uppkörningen är nu framflyttad också, måste börja köra som en tok nu! Satana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback