?

Ja nu har man börjat jobba som vanligt igen, inte massa lediga dagar mitt i veckorna osv. Känns bra, behöver verkligen fulla löner nu. Men känns endå som om jag vill vara ledig mycket mer. Vill åka skoter, skidor osv, gör massa. typiskt.

Vet egentligen inte vad jag ska skriva... hm

Kan skriva att Hanna var här i helgen, vilket var underbart. Vi såg bland annat Arn och åt på resturang. Arn var faktiskt rikgit bra endå, trodde inte den skulle vara så bra. Överskattad liksom. Men den var bra! hade iaf väldigt mys, som alltid med  Hanna :)

På torsdag har jag egentligen uppkörning, men lär avboka den. Har inte hunnit köra alls mycket. Kan iaf inte backa. :S Känns så jobbigt. ångetst osv :( ååååh

Jag såg en av dom bättre filmerna jag har sett på typ hur länge som helst igår. Den hamnar nog på min topplista tror jag. "Hooligans" Eller om den heter "Green Street Hooligans" Den var iaf sjukt bra. Måste ses!

Gymmade igår också, för fösta gången på bra länge. Gick bättre än vad jag trodde. Men endå riktigt segt, känndes att de var ett bra tag senast. Måste verkligen ta tag i detta nu!

Så tog jag en spruta igår, vilket jag inte har gjort sen ja, hm, jag kommer inte äns ihåg. De var iaf via Räddningstjänsten. Hepatit A och B (Stavas de så?) var de iaf. typ mot gulsot o grejer. Ska vara skydd när man är ute på olycka osv och hanskas med folk. Gjorde inge ont iaf :)

Men kursu, snälla, varför :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback