hej håå

Nu har jag varit sådär onyttig, igen. Har precis ätit pizza och druckit cola. När ska jag komma in i en sån där bra period igen med mycket träning och inte alls mycket onyttgheter. Framförallt inge cola! grr.

I helgen var jag i värmland hos min underbara Hanna, på fredagen blev de lite oplanerad bio med skoghall och jennie. Såg Försoningen, tror jag den hette. Den var inte sådär super bra direkt, den var typ OK. Efter filmen drog vi hem till skoghall en snabbis och fikade lite innan vi åkte till Kil och sov.
Lördagen jobbade hanna, så jag umgicks med skoghall. Vi åt lite och framförallt så snackade vi lite planer ;) Sen blev de långfika med med folk.
Senare på kvällen hade vi bokat lite bowling på nöjes. Jag, Hanna, Skoghall, Jennie, Adam, Linda, Viktor, Anders, Carro och Jocke. De var roligt. Under vem som vann? typ jag! woho :D Efter bowlingen satt vi oss och drack lite inne på nattklubben. De slutade med att vi beställde in ett helrör och kom hem halv fyra, typiskt men ganska trevligt :)

Igår hände nått skumt, när jag kom till datorn efter att jag hade legat o halvsovit framför tvn så hade jag loggats ur från MSN, sen stog de att "Du är inloggad på ett annat ställe" OK? Efter en stund kom jag in igen. Då hade jag blivit omdöpt till en länk. Jag gick in på länken och där var de ett långt klipp på nå irakiskt jox när dom bommbade massa amarikanska fordon o grejer. SKUMT? Min msn har alltså typ blivit hackat, känns bra!

Senare på natten vaknade jag av en sjukt konstig dröm, fast de känndes inte som en dröm. Jag trodde jag var vaken men kunde inte röra mig. Jag tog i allt jag kunde men de hände ingenting. Jag försökte sätta mig upp men kroppen var död. Jag fick för mig att de satt någon på sängkanten ( de var en mörk grej där typ) som höll fast mig, men de känndes liksom inte att han gjorde de. Jag fick panik och efter en stund ruskade jag på huvudet och då vaknade jag. De var helt galet skumt! :o

Idag har jag varit i Västerås och köpt en ny säng också, hoppas den är skön. Är så svårt o känna i affären liksom. När jag sprang runt där på IKEA blev jag såååååå himla sugen på att flytta. Såg massa grejer jag vill ha i min lägenhet! :) vill nu!!

Oj, nu har jag skrivit ganska mycket.

Hanna är helt underbar! Saknar henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback