It's been a bad day. Please.

Varit ett flitigt bloggande på mig senaste tiden, vet inte vad som har flugit i mig.

Inatt/morse hände de nått konstigt med min bil. Pappa skulle cykla till jobbet vid 5 tiden. Han kom upp till mig och sa att min bil lyste (?!). Ja tydligen så lyste bromslyserna, precis som om man tryckte på bromsen. Skumt. Jaha tänkte jag, då har den väl dragit ut allt batteri när jag ska åka sen. När jag varknade såg jag att Anton hade skickat ett sms vid 2 tiden, "Dina baklysen lyser" Alltså var dom tända från minst 2 till 7, får aldrig igång den tänkte jag. Men den startade utan problem som tur var. Påväg till jobbet lyste de konstant. Folk måste ha funderat vad jag höll på med. Ställde in den i värmen på jobbet när jag kom fram och då slutade de. Lät den stå och tina upp hela dagen. Min gissning är att de var nån givare eller nått som frysit. För bromsen låg inte på när man åkte iaf. Skumt var de iaf! :)

Idag körde jag sista dagen "Markörning" också, åh vad skönt. De är typ en världeslös körning. gött. Så imorrn vet jag inte vad jag ska göra, eller jo typ... men endå inte. Vad gjorde jag förut?

Jobbade lite övertid idag, sen drog jag och tränade. 2 dagar irad, woho. Planen är att de ska bli träning 5 dagar irad + 2 promenader eftersom jag har 0 planer i helgen så får jag väl träna lite iaf. Trist helg :/ Får pilla lite på bilen eller nått också kanske. Förhoppningsvis kanske de går o åka skoter?!! Som jag längtar efter de :( Men de ska då alltid börja töa hela tiden, typ som idag på dagen. Men farsan ropade nyss att de snöade. Jag sprang till fönstret som ett litet barn och tittade och oj vad de snöade. love it! :)

Vilken icke bra dag jag har haft idag, kännslomässigt. Värsta formsvackan. Vet knappt varför. men endå.. de borde inte vara så. Varför är jag som jag är? :(

Blev en del idag också, iof bara massa dret. Nån kanske tycker de är intressant.

Min Hanna, saknar henne, massor, hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback