öhm..

Ja vad ska man säga, hej.

Jaha, då var de snart helg igen. Sköönt! Åker ner till Värmeland imöra, tar med mig jan-e också. Trevligt med lite sällskap. Ska bli väldans skoj o träffa Hanna. Känns som de va länge sen sist fast de inte var de. Saknar henne!
Ska nog umgås med skoghall lite också, hanna ska jobba lite så. Iof kanske vi ska hitta på nått också, vi får se va de blir. Trevligt blrie nog iaf! :)

I Tisdags och idag har jag övningskört från skinskatteberg ner till eskilstuna. De är ciruks 10 mil. Gick faktiskt riktigt bra o köra. Hade fått för mig att de skulle vara jättesvårt o få platts på den jätte krokiga och smala vägen. Men de gick fint. Sen kom jag ner till eskilstuna. Shit tänkte jag när jag skulle backa till i porten. Tog om 1 gång bara, vilket man kan göra även fast man har kört i 10 år. Då blev jag stolt och glad. Okej de var lite snett, men de var endå ok liksom! :)
Idag lyckades jag fatiskt ännu bättre, blev helt rakt! Då blev jag jätteglad :D
Uppkörningen blev förresten framflyttade ännu en gång, suck. Denna gång på grund av lastbils brist :S Jaja, nya tag sen. Kanske var lika bra. För kännde mig inte riktigt redo. De ska jag vara nästa gång!

Är sjukt trött. Har jobbat 8 timmar övertid denna vecka och så har jag tränat nån gång... tröööött.

Kursu, varför, varför, varför? :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback