öhmhmh

Nu har man varit ute på lite äventyr igen. Eller, de hela började med att jag hämtade Hanna i Ludvika förra torsdagen. Vi tog en sväng förbi Elias och Linda. Var inte meningen att vi skulle vara där så länge, men de blev de visst. De var trevligt. Sen var de bara hem och sova.
På Fredagen skulle jag upp och jobba, så hanna fick vara själv här hemma på dagen. Sen lagades de mat. Janne o Camilla kom över och vi tittade på lite film. Sen var de mysa o sova.
På Lördagen åkte vi till Västerås för lite klädhandling. Gick ju faktiskt ganska bra för min del för en gångs skulle. Blev 2 byxor, skjorta, tröja och skor. Nyårsoutfiten var klar. Gick inte lika bra för hanna dock. Sen åkte vi hem o åt o myste resten av kvällen. Trevligt :)

På söndagen åkte vi ner mot värmland. Hem till Hanna. Fick träffa hennes föräldrar och bror. Dom var inte så farliga faktiskt, tvärrt om... dom verkade faktiskt väldigt snälla :) Sen åkte vi hem till skoghall, där va de typ fullt hus och massa pizzabakande. De hela slutade med ö-råd och picturenary på kylskåpet. Var riktigt roligt förutom att vi förlorade. Klockan blev ganska mycket o vi började röra oss hemmåt efter en korv på statoil. Klockan blev nog runt halv 3.

På nyårsafton började vi gick på stan en sväng, utan framgång. När jag skulle in på systemet var de 40 meter kö, utanför. Så då tänkte vi att vi åker till bergvik. Sjukt mycket folk. Men fick iaf tag i lite grejer efter bara 10 minuters köande. puh. Sen plockade vi upp bladh, drog en donken och for vidare ner mot jonatan och resten av gänget. Efter lite felåkningar var vi framme. Var bara o slänga in väskorna och åka igen, nu skulle vi till borås där vi skulle hämta nina.
Resten av kvällen var väldigt trevlig. Lite häng i jonatans coola bar. Sen blev de 5 rätters middag. Gott, trevligt och ja :) Sen var de rajtantajtan. Jag kom på en ny drink, "Peter pan". Mintu, Jäger och stroh. huh. haha. Vid tolslaget sköts de fyrverkerier och champangen flödade.
Dagen efter var man sleten. Jag o hanna myste mest medans dom andra städade :) Åkte mot värmland på eftermiddagen, segt o köra. Stannade kvar hemma hos hanna över natten och åkte hem i morsen vid fyratiden. Han precis till jobbet i tid :)

Ja, mycket skrot blev de nu, säkert dåligt skrivet också, känndes så. Så har iaf jag haft de den sista veckan på 2007. Typ jätte bra har jag haft de. Har fått varit med hanna en hel vecka, me like :)

Underbar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Vad tycker du om att bära äkta päls? Tacksam för ditt svar :) Kramar

Postat av: sara

verkar som du är lyclig kursu, jättekul å läsa:)

2008-01-04 @ 20:46:32
URL: http://www.nogg.se/sararara
Postat av: Michel

Hej! Vad tycker du om att äta kött? Tacksam för ditt svar :) Kramar

2008-01-06 @ 14:26:39
URL: http://schlusser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback