Plötsligt händer det.

Idag när jag slog upp ögat kom jag på att de skulle komma snö. Jag sprang ut ur rummet och tittade ut, oooh yeah. Snön kräkte ner. Då hade jag ett stort leende på läpparna kan jag säga. När jag kom ut insåg jag att de hade kommit en del. Var massa snö på bilen som skulle borstas bort. Men jag var lika glad för de :)
Påväg till jobbet hade jag ett leende på läpparna hela vägen. Så härligt de kan vara med lite snö, hoppet har liksom tänds igen. SKOTER SNART kanske?! :D De snöade typ hela dagen. Och de var en upplevelse.
Körde en lastbil med totalslut däck. Började med att jag inte kom upp från första stället, oväntat. Sen var jag jättenära på att krocka. Bilen bara gled i slowmotion, tanten i bilen såg vättskrämd ut och tryckte rejält på gasen vilket räddade en eventuellt kollision. De gick verkligen bara rakt på. haha. Jag och min "lärling" skrattade massor :)
Senare på dagen kom jag och skulle göra en västersväng. Men de ville tydligen in bilen som gick rakt på och in i en stolp med en hastighetsskyllt på. haha, först blev jag lite rädd men när vi hade böjt tillbaka den lite började jag garva så jäkla mycket. Haha :) Blev som tur var inga skador på bilen heller!

Skottade snö hemma hos mormor och morfar efter jobbet, vilket vinterkännsla jag fick. Första vettiga skottningen för denna vinter liksom. aaaah :)

Träna gjorde jag sen också, vilket gick segt. Insåg att jag måste ta tag i mig själv nu. Inte hålla på och slavra med träningen. Måste rör på mig mer liksom. Känns som jag gått upp i vikt. Lär komma in i en såndär period jag hade för ett tag sen. Inge onyttiga grejer och träningen gick bra. Men känns som man har så mycket annat att göra! :S Får ta mig tid! grr!



Tänker så mycket på Hanna, Vill vara med henne nu!
Saknar dig mkt!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Hah, jag vet inte om jag ska skratt eller gråta? förstår inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback