åh, typiskt

Ja nu var de ett tag sen de blev nånting skrivet här. De beror på att jag har befunnit mig bortom civillistationen och datorer. typ iaf
De hela började med att jag och Hanna hoppade in i gula faran förra lördagen (mamma och pappa åkte sin bil) och styrde kosan mot stugan i Messligen. Drygt 6 timmar senare var vi framme, wiie.. sjukt med snö. Jag och Hanna hoppade nästan direkt i skoteroverallerna för en första tur. ojojoj, underbart.
2 av dagarna blev de skidåkning. Ena gången i Tändalen och andra i Ramundberget. De var roligt men lite kallt.
Skoteråkning har de blivit en hel del av, men de är inte mer än rätt. Så underbart. Jag älskar verkligen fjällen. De var väldigt roligt att Hanna gillade att köra också. Hon har faktiskt kört riktigt mycket, vilket gillas :) Skotercross var vi iväg på också, de är fan manligt. Deras skotrar is the shit och ljudet är bara för coolt. Vädret har förövrigt varit kanon också, en smutta kallt dock. Men men, sånt man får ta. Messlingen is the grej!

Ja och nu är man tillbaka i vardagen, jobb jobb och förhoppningsvis träning. Inte allt för upphettsande faktiskt. Snart börjar jag med dom nya körningarna också. Inget jag ser fram emot. Men de är ju iof bra med tanke på mina planer. Jag vet dock inte när de sker, eller hur de ska ske. Men de visar sig med tiden.

Åh, ikväll är jag lite mindre glad. typiskt.

Vad ska jag göra??

Vet inte om jag orkar skriva så mycket mer, har nog förresten inte så mycket mer att skriva för tillfället. Men jag har ju iaf skrivit lite!

Eller förresten, måste skriva att jag har en helt underbart flickvän som jag älskar väldigt mycket. :) puss på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback