Hole in one

Hemskt vad de suger att inte ha nånting att göra på jobbet. Hela förmiddagen drev jag bara omkring och gjorde typ ingenting. Eftersom allt folk var borta började jag och Samme lira Quake ;) Jag vann med 58 - -13 innan Maj kom! :) hehe.
 
Sen drev jag omkring lite och kom fram till att jag skulle börja skruva i min bilrackare. Hade läst massa på internet om grejer som var vanliga fel när bilen bettede sig som den gjorde. Så jag gick på "Yslangen" direkt. Vilken fullträff, efter typ 15 minuters skruvande fick jag bort den och de visade sig att den hade en rejäl spricka på drygt 2 cm. PRECIS som de var i den artikeln jag läste på nätet igår. Klockrent. Åkte iväg till motorforum och beställde en ny såndär grej för 140 kr! Billigt och bra.
Eftersom jag inte får den nya delen förens på fredag fick jag laga den gammla lite med superlim och silvertejp. Sen var jag ut och provkörde och den tjuvnöp ingen luft vilket gjorde att bilen gick kanon! Som ett skott :) Blev så himmla glad och satt bara o flinade när jag var ute och åkte ;P Vilket drag de var i den förresten, hade nästa glömt :P

Har tränat 2 dagar nu också, har rätt mycket träningsverk i triceps sedan gårdagen. Antagligen lär jag ha rätt mycket i bröst imorrn. Blir lätt så när man har haft uppehåll. Inte för att uppehållet var långt men de var endå ett uppehåll. Plus att de var med sjukdom inblandat. Hinner inte riktigt komma igång med träningen än eftersom jag blir borta nästa vecka. Men efter påsk, då jävlar! :)

åh, jag längtade så sjukt mycket efter helgen i dag. Blir lätt så när man inte har så mycket att göra. Då flyger tankarna iväg på massa annat. Både roliga och tråkiga saker.

hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback