idag är det idag.

Haha, precis när jag skulle luta mig tillbaka och börja skriva blogg small de till och ryggstödet på stolen flög bort. Blev en jäkla smäll och mamma och pappa kom upp springande och trodde jag hade ramlat i golvet. Men jag klarade mig och satt kvar. Då var den stolen trasig. typiskt.

Igår efter jobbet var de övning mad brandkåren. Blev en och en halv timme teori om att använda skum. Hur de fungerade och diverse tekniker osv. Efter de var det praktisk övning. Vi fick "larm" om ett diselläkage som brann. Så de släckte vi. Sedan skulle vi fylla upp ett rum med skum upp till taket vilket gick väldigt bra. Bra övning med bra lärare!

När jag kom hem var de nästan bara att gå o lägga sig, så kom i säng strax efter nio men lyckades inte somna. otur.
Anledningen att jag la mig så titdigt var att jag började jobba kl 04 i morse. När klockan ringde funderade jag vafan de ringde så tigit för, men fattade ganska snart varför :( Var ganska trött på morgonen men har inte varit så jätte trött på dagen. Lär bli de ikväll.
Ja då vet ni de, säker jätte intressant.. hm.

I helgen händer de typ ingenting, tyvärr. Förutom jouren då. Hoppas på att få jobba lite. Annars lär helgen bli boooring. Vill ju träffa Hanna egentligen :(

Har förresten drömmt massor dom senaste nätterna.

Men. suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback