ja vad ska man säga...

GRATTIS till körkortet älskling!! Så himmla roligt för dig! Blev väldigt glad jag också! :) weee!

Ännu en dag på jobbet utan nånting att göra. Eller en vända till soptippen och hämtning av en lift på 8 timmars arbete. de tog kanske 2 timmar på sin höjd. Trisst. Blev en del Quake3 idag också, Samme fick stor styk idag... igen. De är iof roligt. Blev även lite CS idag, vilket jag inte var lika bra på.
Idag sa en upp sig också, vilket var väntat. Detta kommer innebära nya arbetsuppgifter för mig. Svårt att förklara men de kommer innebära att vi kommer vara 4 st som kommer att köra fyra olika körningar. Man roterar alltså. Men allt handlar om godskörning med lastbil. 2 av veckorna bara bil och 2 av veckorna bil och släp. Vet inte vad jag tycker om de hela igetnligen. Eller jo de vet jag nog, de kommer bli trist och drygt. Jaja, vi får se de kommer bli! Börjar nog inte med de förens om 3-4 veckor. Frågan är vad jag ska göra fram till dess, pallar inte o gå runt o bara gå som jag gör just nu. Fast jag är iof ledig nästa vecka! :)

Ikväll lär jag packa inför kommande vistelse 43 mil norrut i underbara messlingen. Ska bli så himmla skönt att komma bort lite. Helt jätte underbart att få komma bort till VINTER och alldeles alldeles jätte underbart att få åka skoter och skidor. Att Hanna följer med gör saken inte sämre!

hm, varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback