Overkill reaktion

Hej hå. Idag har de va en, jag citerar R.E.M "Bad day"

Har sovit extremt dåligt inatt. Vaknade ganska tidigt imorse och kunde verkligen inte somna om. Jag borde vara trött efter en jobb vecka + att jag gick upp jätte tidigt i fredags. Men nej nej. Hade till och med lite ont i huvudet när jag vaknade. Inte bara de, har lite ont i ryggen också. Skitbra!
Sen var jag tvungen att ta en sväng med bilen. Blev en ganska lång tur efter att jag hittade en anna audi som ville rejsa lite. Tänk vad lite slagsmålsklubben och 220 på hastighetsmätaren kan få en glad för stunden. Farligt? ja kanske. menvafan.
Efter de hade jag tänkte pilla lite på den billen, smörjde in skinnet så att de inte slits osv. Så luktar de ganska gott. Drygt är de iaf. Passade på att damsuga dom små gruskornen som hade hamnat på matten sedan i tisdags. Gäller att sköta om pärlan. Har man inget annt för sig så ...
Sen åkte jag hem en sväng, åt och pratade med adam. Efter var de dags för lite träning tänkte jag, han kär lite bröst innan dom stängde. Vilket gick skit. Jävla bröst.. går alltid åt skogen när man inte håller igång. Så trist.
Ja nu sitter jag här. Blir film ikväll, de är en sak som är säker.
Vilken utförlig blogg jag har skrivit idag. hm

Vad ska man säga. asså fan, släpp de. mongo är vad man är.
flåt

Hur ska jag klara mig en vecka till? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback