pust

Hej!

Hm, var ett tag sen sist. Har hänt lite grejer iaf. Typ förra veckan var ju Hanna här och som tur var blev jag magsjuk! yes. Var så jävla jobbigt. Men men, blev frisk till slut. Blev inte att göra så mycket grejer, vi hade tänkt att träna o greja men icke. Till helgen drog vi iaf till Västerås och jag skulle köpa en jacka, men hittade ingen. Iaf inte i rätt storlek eller färg. Men då är allt som vanligt då. Trötta har vi förresten varit, väldigt trötta :) hm, sen åkte Hanna hem. Var iaf trevligt att ha henne här en hel vecka trotts omständigheterna!

I söndag skjutsade jag Hanna till Ludvika. Efter de lekte jag och Elias lite. Vi rejsade. Gick inge bra. Vi sprang runt i kupolen och tog en fika. Vi lagade mat och tittade på film. De var trevligt.

Ny jobbarvecka är de också, är väldigt lite att göra för tillfället, vilket suger totalt. Idag har jag bara gått och inte gjort nånting i flera timmar. Så trisst. Man känner sig verkligen dum. Har snackat mycket skit med chefen dock :)

I helgen åker jag och Hanna upp till stugan också, ska verkligen bli hur underbart som helst. Som jag har längtat. Ska bli sååå underbart. Hoppas de verkligen blir vettigt väder iaf.

Var tvungen o köpa en ny jacka igår också, har ju ingen hel och de kan ju vara en fördel när man ska till vintern. Typisk. Dyrt.

Bilen är lite kack också, åhh. Vet inte riktigt vad de är heller. Den laddar inte som den ska jämt. Måste in o felsöka den och grejer efter jag kommit hem från fjällen. Mer utgifter. Lär ha nya däck också och lite annat små kraffs. UTGITER?! gaaaaah. Fan går aldrig att spara nå pengar.

hm..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback