järnspikar

Ännu en helg har passerat. Denna helg spenderades ovanligtvis inte med Hanna vilket var väldigt trist. Istället spenderades den med massa jobb. Tror de blev 19 timmar totalt. 12 timmar bärgning och 7 timmar inventering. Bärgningen var ganska roligt endå, var länge sen jag höll på med de. Inventeringen var däremot inge rolig. Satt och knappade in grejer på datorn hela tiden. Inte kul.
Igår när jag äntligen hade skaffat motivation och skitit i att jag hade ont i ryggen. Då åkte jag och skulle tränade. Men precis när jag hade kommit till gymmet, Precis när jag skulle ta tag i första vikterna och värma upp så ringer telefonen och de blev bärgning. Så typiskt. Sen kom jag hem duschade och gick o la mig. Skulle upp och jobba 4 i morse. 20 i tre ringde klockan och vid 3 tiden började jag gå mot jobbet. Var inte så trött då och promenaden var faktiskt ganska skön. Men sen vid 7-8 tiden kom den klassiska tröttheten. Sitter o halvnickar när man kör... hur ska jag klara hela veckan? jag är verkligen för trött av mig för dedär. typ. Lär gå o sova typ jätte tidigt idag igen.

Annars händer de verkligen inge roligt. Men då är allt som vanligt.
Känns som livet rinner iväg och de händer ingenting. Nu är våren snart slut, de är typ sommar. Vafan? kul

Nej jag vet inte vad.... förstår inte. Varför?

Jag vill ha tillbaka min jävla bil, blir galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback