Nytt inlägg

Ja nu var de några dagar sen sist. Denna vecka har jag kört "förmiddag" på jobbet. Vilket innebär att jag har börjat jobba kl 04.00 och slutat vid 12.00. De är väl ganska tungt att gå upp på morgonen men väldigt skönt att sluta tolv! I måndags fick jag gå upp till jobbet också, då var de extra tungt. Gick upp strax innan 3! Men nu är snart denna jobbvecka slut. Skönt. Men jag är lite förvånad över att jag inte är tröttare än vad jag är. Jag tänker på när jag kör. I måndags satt jag väl och nickade. Men resten av veckan har jag inte varit trött alls. Måste vara humöret och värdet. typ.

Annars har de inte hänt allt för mycket denna vecka. Har väl klippt mig, tränat och typ ja, inte mkt mer. Men denna vecka har varit väldigt bra ändå. Humöret har varit på topp. Tack vare Hanna såklart.

Men plötsligt svänger de.......

Var helt säker på att jag skulle få tillbaka min bil den här veckan. Han sa att han nog kanske skulle bli klar till på onsdag. Men nej nej. Jag och bror var där och kollade idag men han var inte hemma. Men han hade iaf skruvat sen vi var där förra gången. Nu hade han iof typ jättelite kvar. Borde vara gjort på typ, inte alls lång tid. Problemet är väl bara att nu jobbar han natt. Så att den blir klar till i morgon är nog inget att hoppas på. Så jävla surt. Åkte förbi han nyss när jag kom från gymmet. Inget skruvande. Gaaah. Då var de kört och nu sitter jag här, bitter. Tåg, de suger verkligen. Just nu skulle jag kunna.... eller nä
Vill ju ha min biiiiiiil! :S

Brorsan var här och trixade lite med sin bil tidigare. Sen var vi ut och åkte lite. De var roligt. Jag blev inte alls ännu mer sugen på att ha min bil? inte alls. Sen åkte vi förbi brorsans polare som har FETA bilar. Asså shit. En BMW M5 med 1200hk. När han startade den trodde jag att jag skulle dö. Den lät som ett jävla moster, så fränt! Stod även en annan BMW där med ca 800hk, Vilka motorer. Helt sjukt fina och allt är i toppskick! Även grannens feting BMW står där. Ja vad ska man säga, vilka bilar!

Som vanligt när jag bloggar skriver jag om min bil, jobb, träning eller idag nån annans bil. Är de roande? :()

Ja plötsligt händer de, igen..... som vanligt. :/
Åååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhh

Åker till Älsklingen imorrn, har längtat mycket.

Vädret är kanon, de är sån härlig kännsla med sommar. Ljust, varmt, fint, goa dofter och en härlig atmosfär (de kan inte stavas så?) Skitsamma.Skitnerer

Höll nästan på att glömma, fick fick min första "halvvettiga" roadkill i förrgår. Nått man kan räkna som roadkill liksom. En GRÄSAND! Haha, fan vad de small i 120km/h. :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart att det är roande :D
Nu är det inte alls länge kvar tills vi få mysa älskling, Ska bli så underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback