Time för some blogg.

Ja nu har de gått ett tag igen. Skyller på att jag inte har tid, eller, egentligen inte eftersom de tar 10 min o skriva ett blogginlägg. Jag får väl skylla på orka istället. De håller bättre :)

Orkar inte riktigt berätta allt som har hänt. Inte för att de har hänt speciellt mycket heller men.
I Helgen var Hanna här, hon kom redan i torsdags så vi han med mycket mys, vilket gillas :) På Fredagen var hon med mig på jobbbet en sväng. I lördags var planen att vi skulle till grängelsberg utan för Ludvika på så kallad driftingtävlingt (Bilar) Var väldigt skeptisk till en början då vädret inte alls var bra men vi åkte dit endå. När vi väl kom fram och drog fram paraplyerna  öste vinden fram. Bitande kalla hårda vindar i typ några plusgrader. Bättre blev de också av att de snöade/regnade vågrätt typ. Kallt som fan var de så vi blev inte så långvariga. Men lite roligt var de o se lite bilar :)
Söndagen spenderade med att sova rätt länge, sen for vi till Borlänge en sväng.

En vecka har snart gått igen. Den här veckan har spenderats med 3 pass på gymmet och rätt många timmar på bilen. Sen har de blivit väääldigt mkt jobb känns de som. Typ 11-12 timmar övertid eller nått. Börjar jobba 04.00 imorrn och slutar vid 18.00. Sen sätter man sig i bilen och kör till karlstad och där ska de supas. Fan de lär bli en tung dag och jag lär vara rätt sleten men vad gör man inte. De är CCC fest imorrn så de lär bli jäkligt roligt. Träffa massa gammalt folk. Skoj!

Inatt drömmde jag en så jobbig dröm. Usch de var inte roligt när jag vaknade heller och jag var på lite smådligt humör pga av den.
Sen fucka de sig på jobbet. Eller med typ ledighet. Men då är allt som vanligt. Jämt när man ska ta ledigt är de sjukt mkt strul o grejer. Nästa vecka ska jag vara ledig Torsdag-fredag. Och sen hade jag bytt skift med jobbarkompisen så att jag skulle få sluta 12.00 på onsdag så jag kunde åka till Karlstad tidigt. Kanske få se Hanna innan balen osv. Men självklart ska en annan vara ledig då så de blir o jobba till typ 16.00. Skräll?

Jaja, skitsamma... orkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback